|
||||
![]() Značka Snickers sa spojila s najväčšou futbalovou legendou všetkých dôb v rámci novej kampane „Hraj ako Pelé“, vďaka ktorej sa traja Slováci budú môcť s touto jedinečnou osobnosťou stretnúť na Olympijskom štadióne v Barcelone a dokonca si pod dohľadom slávnej športovej ikony zatrénovať. Stačí sa od 24. 4. do 18. 6. zapojiť do súťaže a prispieť na www.snickers.sk videom alebo fotkou na tému najlepší futbalový trik v štýle Pelého. Kopať za ten istý tím ako Pelé je snom skoro každého futbalového fanúšika. Aj preto ponúka najpopulárnejšia čokoládová tyčinka na svete možnosť premeniť tento sen na skutočnosť. "Som veľmi rád, že môžem spolupracovať so Snickers a stať sa súčasťou tejto špeciálnej udalosti, ktorú značka prináša svojim priaznivcom. Svet futbalu mi dal strašne veľa a to vítam ako mimoriadnu príležitosť, cez ktorú sa môžem odvďačiť. Teším sa na výhercov súťaže, ktorým rád priblížim ako hrať futbal a vyhrávať ako ja," odkazuje všetkým futbalovým nadšencom Pelé.
Pri príležitosti kampane uviedli špeciálnu limitovanú edíciu produktov v podobe balenia obsahujúceho štyri kusy tyčiniek Snickers so samolepkami pod obalom. Vôbec po prvýkrát na slovenskom trhu bude na obale známych čokoládovo-karamelových tyčiniek s arašidmi vytlačených, namiesto typického loga Snickers, päť tematických hesiel – Pelé, Gól, Legenda a Kopačky.
Najväčšiu šancu zahrať si s Pelém majú trojčlenné tímy, ktoré ukážu zmysel pre tímovú spoluprácu a zároveň nápaditosť typickú pre Pelého štýl hry. V období od 24. 4. do 18. 6. musia súťažiaci zachytiť na video alebo fotografiu svoj futbalový trik, ideálne nájsť spôsob ako kreatívne zapojiť tyčinky Snickers a zaregistrovať výtvor na www.snickers.sk. „Značka Snickers sa dlhodobo spája so športom a kampaň s najlepším futbalistom všetkých čias je ďalšia úroveň týchto aktivít. Súťaž ‚Hraj ako Pelé' ponúka šancu vyhrať neopakovateľný zážitok, tréning s kráľom futbalu a získať od neho napríklad pár tipov ako sa stať futbalovou legendou," dopĺňa brand manažér značky Snickers pre strednú Európu Radovan Veselý.
Fantázii sa medze nekladú a váhať nemusia ani tí, čo svoje schopnosti na ihrisku nepovažujú za perfektné. „Cení sa nápad, nadšenie a tímový duch. Cieľom kampane je vzdať hold výnimočnej futbalovej legende a futbalu ako športu pre každého,“ uzatvára Veselý.
Víťazný tím sa v termíne 1. – 3. 9. 2017 vďaka Snickers vypraví na „all inclusive“ cestu do Barcelony spoločne s ďalšími víťazmi súťaže z celej Európy, ktorej vrcholom je stretnutie sa so samotným Pelém na Olympijskom štadióne.
Súťaží sa od 24. 4. do 18. 6. 2017. Kampaň podporí vystavenie informácií na miestach predaja tyčiniek, aktivity v digitálnom prostredí, PR a mediálne partnerstvá s vybranými médiami. Vyhlásenie víťaza bude do konca júna 2017. Info o súťaži na: www.snickers.sk
----------------------------------- Snickers Čokoládovo-karamelovú tyčinku Snickers vyrába spoločnosť Mars, ktorá je jednou z najväčších rodinných spoločností na svete. Tyčinka Snickers sa vyrába od roku 1930. Obsahuje arašidy, karamel, nugát a čokoládu. Táto kombinácia si získala mnoho priaznivcov, čo z nej robí jednu z najobľúbenejších čokoládových tyčiniek na celom svete.
Pelé Futbalista s veľkým „F“ známy nielen hráčom, fanúšikom a športovým priaznivcom, ale aj bežne nezainteresovaním ľuďom naprieč všetkými krajinami a kontinentmi. Jeho meno sa spojuje s najpopulárnejším športom na svete a je takmer jeho synonymom. S tromi titulmi majstra sveta, dvoma víťazstvami v Majstrovstvách sveta klubov a Severoamerickej futbalovej lige sa stal vedúcim strelcom všetkých čias s celkovým skóre 1 283 gólov. Za tento nevídaný úspech bol na prelome tisícročia zvolený FIFA hráčom storočia. Preslávený je aj jeho mimoriadny herný štýl a technika kopov. |
||||
|